wtorek 1.09.2020

Przypominamy, że w związku ze stanem epidemii w kraju urząd jest obecnie czynny od 7.30 do 15.30 (w poniedziałki do odwołania nie obowiązuje wydłużony do 18.00 czas pracy). Możliwe jest już dokonanie opłat w kasie urzędu w godz. od 7.30 do 14.30.

Bezpośrednia obsługa petentów prowadzona jest w niezbędnym zakresie:

1) rejestracji stanu cywilnego,

 2) ewidencji ludności i dowodów osobistych,

3) pomocy społecznej,

4) świadczenia usług komunalnych,

5) administracji architektoniczno-budowlanej,

6) ochrony środowiska.

Nadal jednak zwracamy się z prośbą, aby dla współnego bezpieczeństwa wszystkie możliwe sprawy urzędowe załatwiać w formie elektronicznej, poprzez platformę ePUAP, e-mail oraz telefonicznie.

Wszelkie opłaty na rzecz Gminy Miejskiej Jarosław powinny być dokonywane przelewem na rachunek bankowy. Jak już wspomnieliśmy, możliwe jest dokonanie opłat w kasie urzędu w godzinach od 7.30 do 14.30 z zachowaniem zasady „1 osoba na jedno stanowisko obsługi kasowej”.

Osoby wchodzące do urzędu zobowiązane są do poddania się bezdotykowemu badaniu temperatury ciała oraz do dezynfekcji dłoni.

Zasady wykonywania zadań przez Urząd Miasta Jarosławia reguluje zarządzenie Burmistrza Miasta Jarosławia nr 271/2020 z dnia 31 sierpnia 2020 roku (treść dokumentu w załączniku).

Burmistrz Miasta Jarosławia Waldemar Paluch apeluje o rozwagę, ostrożność i odpowiedzialność. Pamiętajmy o zachowywaniu dystansu społecznego oraz zasłaniania ust i nosa w wyznaczonych miejscach. 

- Pamiętajmy również, że możemy bezpiecznie korzystać z dobrodziejstw zdobyczy techniki XXI wieku, które pomogą nam pozostać w kontakcie i bezpiecznie przetrwać ten bardzo trudny czas - mówi burmistrz, zachęcając do korzystania z e-Jarosławia.

Prosimy o wyrozumiałość, wzajemną życzliwość i zachowanie spokoju. Życzymy przede wszystkim dużo zdrowia!

 

Załączniki

Nasza witryna wykorzystuje pliki cookies, m.in. w celach statystycznych. Jeżeli nie chcesz, by były one zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na ten temat...