Możliwość współpracy międzyregionalnej - Obwód Dnipropetrowski
Ambasada Ukrainy w Polsce informuje o możliwości nawiązania współpracy międzyregionalnej z Dnipropetrowską Obwodową Radą na Ukrainie.
W związku z panującą sytuacją i trudnym położeniem wielu firm, agencja marketingowa NPROFIT wraz z platformą Teardeals oraz partnerem strategicznym Adshock, po raz drugi będzie prowadzić kampanię społeczną dla przedsiębiorców #bądźwidoczny.
29 września br. Organizatorzy zapraszają na czwarte juz webinarium, które dotyczyć będzie kampanii Google Ads dla e-commerce – sklepów internetowych i tego jak za pomocą kampanii zwiększyć sprzedaż.
Więcej informacji pod linkiem: https://terdeals.com/pl/14/kampania-badzwidoczny
Harmonogram webinarium:
- co musimy skonfigurować, aby uruchomić kampanię produktową,
- jak utworzyć kampanię produktową,
- optymalizacja stawek na produktach dla kampanii produktowej,
- optymalizacja fraz dla kampanii produktowej,
- dostosowywanie stawek do urządzeń dla kampanii produktowej,
- wykorzystywanie danych z kampanii produktowej do tworzenia pozostałych kampanii.
Po pierwszej edycji kampanii Organizatorzy dostrzegają jak duże grono firm potrzebuje rzetelnej informacji z zakresu procesu pozycjonowania stron internetowych oraz kampanii reklamowych on-line. Posiadane wiadomości nie zawsze wystarczają do prowadzenia skutecznych działań promocyjnych. Obecnie, gdy sytuacja jest trudniejsza, firmy potrzebują rzetelnej wiedzy i wiarygodnych przewodników po świecie cyfrowym, który często jest dla nich szansą na przetrwanie.