Punkt Obsługi Inwestora
Mając na uwadze jakość obsługi przedsiębiorców w Urzędzie Miasta Jarosławia został uruchomiony Punkt Obsługi Inwestora, gdzie przedsiębiorcy otrzymają wsparcie oraz zostaną kompleksowo i profesjonalnie obsłużeni.
Zakres obsługi inwestora w mieście:
1) utworzenie Punktu Obsługi Inwestora,
2) wdrożenie standardów i procedur dotyczących obsługi inwestora,
3) aktualizacja oferty inwestycyjnej miasta,
4) nadzór nad aktualizacją danych dotyczących oferty inwestycyjnej na portalu/stronie internetowej miasta oraz dbałość o aktualność informacji w tym zakresie,
5) nadzór nad aktualizacją danych dotyczących ofert lokalizacyjnych miasta w generatorze ofert inwestycyjnych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH),
6) weryfikacja oferty inwestycyjnej i działań Punktu Obsługi Inwestorów pod kątem zgodności ze Strategią Rozwoju Miasta Jarosławia, w tym analiza potencjału inwestorskiego,
7) nawiązywanie kontaktów z przedsiębiorcami i potencjalnymi inwestorami poprzez prowadzenie spotkań informacyjnych, prezentacji dla zainteresowanych grup inwestorów.
8) obsługa informacyjno-merytoryczna inwestorów krajowych i zagranicznych, w tym organizacja działań promujących ofertę inwestycyjną miasta
9) udzielanie informacji inwestorom, w tym prezentacja posiadanej przez miasto oferty inwestycyjnej,
10) przygotowywanie materiałów informacyjno-reklamowych związanych z promocją potencjału gospodarczego miasta,
11) opieka proinwestycyjna dla firm działających już na terenie miasta, współdziałanie z podmiotami zaangażowanymi w obsługę inwestora na szczeblu ponadgminnym, w szczególności z Biurem Obsługi Inwestorów i Promocji Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego -BOIiPG, Polską Agencją Inwestycji i Handlu - PAIH, i innymi partnerami regionalnymi,
12) znajomość i przestrzeganie standardów obsługi inwestora na każdym etapie działania,
13) wspieranie kontaktów pomiędzy inwestorami i podmiotami wspierającymi rozwój gospodarczy na terenie miasta,
14) organizowanie w razie potrzeb spotkań, telekonferencji, wizyt dla inwestorów na terenie miasta oraz współdziałanie z innymi podmiotami w tym zakresie,
15) udział w spotkaniach, konferencjach oraz szkoleniach służących podnoszeniu kwalifikacji oraz kompetencji w zakresie pozyskiwania i obsługi inwestorów.
16) współpraca z Instytucjami Otoczenia Biznesu.
17) wdrażanie systemu monitorowania polityki wsparcia przedsiębiorczości.
Punkt Obsługi Inwestora funkcjonuje w Biurze Strategii, Pozyskiwania Funduszy i Obsługi Inwestora
Dane kontaktowe:
Urząd Miasta Jarosławia
Rynek 1, 37-500 Jarosław
III piętro, pok. 31
e-mail: poi@um.jaroslaw.pl
- Karolina Żurawska
tel. 16 624 89 06 - Katarzyna Kubas
tel. 16 624 89 05